دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی

در این قسمت از وب سایت قصد داریم انواع دستگاه جوجه کشی را به شما معرفی کرده و چگونگی کسب درامد از آنها را به شما آموزش دهیم .

دستگاه جوجه کشی چیست ؟ وسیله ای است که شرایط محیطی مناسب برای رشد و بیرون آمدن تخم های نطفه دار پرندگان ایجاد میکند . بهترین دستگاه جوجه کشی چیست ؟ بهترین دستگاه جوجه کشی دستگاهی است که نزدیک ترین شرایط را برای تخم های نطفه دار داخل دستگاه ، به شرایطی که مرغ مادر برای تخم فراهم مینماید را ایجاد کند . در واقع هرچه فرایند داخل دستگاه شبیه به فرایندی باشد که مرغ مادر برای پرندگان خود فراهم میکند ، راندمان دستگاه بالاتر و به طبع دستگاه با کیفیت تر خواهد بود .

آیا استفاده از دستگاه جوجه کشی نیاز به دانش خاصی دارد ؟ خیر . با توجه به اینکه  دستگاه های جوجه کشی فروشگاه چیکن هچ تمام اتوماتیک میباشند نیازی به هیچ دانش فنی برای استفاده از آنها وجود ندارد . از طرفی دستگاه جوجه کشی اسکندری و دستگاه جوجه کشی ایزی باتور دارای سیستم انتخاب پرنده میباشند که سبب میشود کاربر حتی نیازی به تنظیم دما و رطوبت نیز نداشته باشد و فقط کافی است تخم های نطفه دار را داخل دستگاه قرار داده و سپس پرنده مورد نظر خود را انتخاب نماید ، پس از گذشته دوره جوجه آوری جوجه ها را تحویل خواهد گرفت .  برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه جوجه کشی اسکندری کلیک کنید

بعد از پاسخ به این دو سوال مهم قصد دارم درباره فروشگاه چیکن هچ و کسب درامد از ان با شما صحبت کنم . فروشگاه چیکن هچ یکی از معتبرترین مراجع ماشین های جوجه کشی داخلی و خارجی است که در اندازه ها و ظرفیت های متفاوت از خانگی تا صنعتی را دربردارد . تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالا بوده و به خریداران کمک میکند تا باتوجه به بودجه خود در ظرفیت دلخواه  دستگاه جوجه کشی خریداری کنند .

معرفی سایت چیکن هچ :

وب سایت چیکن هچ تنها معرفی کننده انواع دستگاه جوجه کشی با برند های متفاوت می باشد . تمامی محصولات شناخته شده  در این وب سایت با نهایت دقت و به شکل کاملاً تخصصی و موشکافانه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است .

توجه داشته باشید که شرایط فعلی کشور ، قدرت خرید پایین مردم و مهم تر از همه واردات جنس ها و کالاهای بی کیفیت باعث شده تا اطمینان از کیفیت کالا یا هر وسیله ای که برای استفاده در هر زمینه ای خریداری می شود به امری بسیار مهم تبدیل شود . در صنعت جوجه کشی و خرید و فروش انواع تجهیزات و دستگاه جوجه کشی برخی دلال ها با واردات جنس های بی کیفیت و چینی باعث از دست رفتن سرمایه کاربر و در نتیجه سلب اعتماد آنها می شوند . این امر سبب شده تا وب سایت چیکن هچ با چندین سال سابقه فعالیت در صنعت جوجه کشی با بهره گیری از کارشناسان مجرب و صاحب نظران اقدام به بررسی برترین و پرفروش ترین دستگاه های جوجه کشی نموده و تمامی اطلاعات و جزئیات لازم را برای افرادی که قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارند گردآوری نماید . تمامی تحلیل ها و بررسی های بیان شده در این وب سایت کاربر محور ، بدون کوچک ترین جنبه تبلیغاتی و تنها در جهت انتقال اطلاعات درست و راهنمایی عزیزانی که قصد شروع یک کسب و کار پر درآمد را دارند انجام گرفته است تا شاید با راهنمایی های انجام شده گرهی از مشکلات آنها بگشاید . علاوه بر این گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها مورد دیگری است که ذره بین چیکن هچ بررسی کننده آن می باشد ، چرا که برخی شرکت ها  تنها برای بالا بردن میزان فروش و محبوبیت اقدام به عرضه محصولات همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش کرده و این در حالی است که هنگام بروز مشکل و یا عدم کارکرد دستگاه ، شرکت ها در برابر تعمیر آن ها پاسخگو نبوده و هیچ مسئولیتی را نمی پذیرند . باید توجه داشت که گارانتی معتبر در واقع یکی از مهم ترین موارد تعیین کننده کیفیت دستگاه بوده و طولانی تر بودن مدت گارانتی نشان دهنده اطمینان شرکت به محصول خود و عمر طولانی آن می باشد .

 

بدیهی است که برای راه اندازی یک کسب و کار در این زمینه گسترده و پول ساز ، ابتدا باید ابزارها و وسایل لازم با توجه به مقیاس و اندازه کار مشخص شود . به طوری که جهت فعالیت در مقیاس کوچک مثلاً افرادی که به صورت پاره وقت یا تفریحی به جوجه درآوری می پردازند باید از دستگاه جوجه کشی خانگی برای تبدیل تخم های نطفه دار به جوجه استفاده کنند ، چرا که این محصولات به دلیل ظرفیت مناسب و نسبتاً پایین و همچنین دقت و کارکرد بسیار بالا تمامی نیاز های لازم برای یک جوجه کشی موفق در یک محیط محدود را رفع می نماید . این در حالی است که فعالیت در مقیاس های بزرگ مانند مرغداری ها و سالن های پرورش انواع پرنده ها مستلزم بهره گیری از دستگاه جوجه کشی صنعتی می باشد تا فرد بتواند چند هزار تخم را به صورت همزمان در دستگاه قرار داده و کسب و کار خود را گسترش دهد . شما با مراجعه به وب سایت چیکن هچ می توانید انواع دستگاه های جوجه کشی برند های مختلف را مورد بررسی قرار داده و تا با توجه به نیاز خود و مهم تر از همه سرمایه خود اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود نماید . با مراجعه به این وب سایت علاوه بر آگاهی کامل از قیمت دستگاه جوجه کشی با قطعات و سیستم های تشکیل دهنده آنها نیز آشنا خواهید شد . اساساً فاکتور هایی مانند سنسور ، سیستم رطوبت رسانی ، تامین دما ، بدنه ، سیستم چرخش تخم ، شانه ها و … تعیین کننده کیفیت و راندمان یک ماشین جوجه کشی می باشند ؛ از این رو داشتن اطمینان کامل از کیفیت و نحوه عملکرد موارد نام برده شما را در راستای خرید یک محصول مناسب با عمر مفید طولانی تر راهنمایی خواهد کرد . در یک بحث تخصصی تر نوع شانه ها و نحوه قرار گیری تخم در آنها یکی دیگر از موارد افزایش دهنده درصد وجوه درآوری می باشد و به همین دلیل وب سایت چیکن هچ تمامی شانه های بکار رفته در دستگاه ها و ویژگی های آنها را مورد بررسی قرار داده است . بر اساس آخرین تحقیقات انجام گرفته توسط تیم های تحقیقاتی کشور های خارجی ، قرار گرفتن رو به پهلو تخم نطفه دار در شانه امری بسیار مهم بوده و از این رو بروز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های تولید شده در دنیا بر پایه همین علم طراحی و تولید شده اند تا جوجه کشی انجام گرفته در دستگاه نهایت شباهت با حالت واقعی که توسط مرغ انجام می شود را داشته باشد .

برخی افراد در راستای بهره بردای از حداکثر کیفیت و تکنولوژی روز دنیا استفاده از دستگاه جوجه کشی خارجی هر چند با قیمت بالا را به بسیاری از محصولات داخلی ترجیح می دهند . شایان ذکر است که قیمت بسیار بالای این دستگاه ها سبب می شود خریدار در هنگام انتخاب گمراه شده و گاهاً حتی دیده شده دستگاه بی کیفیت چینی را با عنوان محصول برتر کره ای خریداری نمایند . از این رو وب سایت چیکن هچ علاوه بر بررسی دقیق تمامی محصولات برتر داخلی اقدام به تحلیل پرفروش ترین و شناخته شده ترین دستگاه های جوجه کشی خارجی نموده است تا کاربر تمامی اطلاعات لازم برای انتخاب یک محصول مناسب را بدست بیاورد .