ثبت سایت فروشگاهی هیتر در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی

گروه صنعتی اسکندری به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های گرمایشی در سطح ایران و خاورمیانه میباشد از محصولات این واحد تولیدی میتوانیم به انواع هیترهای خانگی ، هیترهای صنعتی ، هیترهای برقی  ، هیترهای آتش درون ، هیترهای موشکی ، کوره های هوای گرم مخصوص گلخانه و مرغداری و… اشاره نماییم. گروه صنعتی اسکندری موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین نماد ساماندهی شده است.

لازم به ذکر است که نماد الکترونیک زیر نظر وزارت صنعت معدن تجارت اعطا میگردد و دارنده این نماد میبایست تمامی قوانین و مقررات مندرج در تعهد نامه را رعایت فرماید. نماد اعتماد با نام دیگر ایمناد نیز شناخته میشود که مراحل گرفتن این نماد الکترونیک به شرح زیر است. نماد اعتماد یا همان اینماد بعد از بررسی کامل صحت شماره تماس و آدرس پستی ، و همچنین بعد از گرفتن مجوزات مربوطه اعطا میگردد. البته برای صحت کامل وب سایت و تضمین اینکه در چهارچوب مقررات ادامه یابد هر سه ماه یک بار میبایست بعد از بررسی مجدد تمدید گردد.

اخذ پروانه کسب و مجوزهای قانونی تولید و فروش

پروانه های کسب و کار

پروانه کسب توسط اداره اصناف اعطا میگردد. هر شخصی که بخواهد یک واحد صنفی ایجاد نماید قبل از هر کاری میبایست به اداره جات مربوطه مراجعه نماید. در حالیکه بسیاری از تولید کنندگان زیر پله ای و وارد کنندگان دستگاه های چینی هیچ مجوز تولیدی ندارند، گروه صنعتی اسکندری تمامی مجوزات تولید ماشین آلات گرمایشی را دریافت نموده است.

همکاری با اداره استاندارد ایران جهت تدوین استاندارد های جدید

کارخانه هیتر اسکندری مرتباً با اداره استاندارد ملی ایران در تماس است تا در صورت وجود استاندارد های جدید آنها را بر روی هیترها و سایر گرماسازهای خود تعبیه نماید. نمونه ای از استاندارد های رعایت شده در هیترهای گرمایشی ساخت این واحد تولیدی امنیت 4 لایه ای میباشد که امکان خطر را در آنها به صفر رسانده است. یکی دیگر از استاندارد های رعایت شده استفاده از پشم سنگ با دانسیته بالا به عنوان عایق بین دو لایه گالوانیزه میباشد.

شرکت در نمایشگاه های بین المللی

گروه صنعتی اسکندری همه ساله پذیرای شما عریران در نمایشگاه های بین المللی سراسر کشور میباشد. این واحد تولیدی یکی از اصلی ترین اعضای شرکت کننده در سراسر ایران میباشد.

سابقه طولانی در زمینه تولید سیستم های گرمایشی

داشتن یک سابقه بلند مدت یک کارخانه نشانگر دانش غنی و البته کیفیت بالای محصولات تولید شده آن شرکت میباشد.  گروه صنعتی اسکندری با بیش از 24 سال تجربه در زمینه دستگاه های گرمایشی یکی از پرچمداران تولید هیترهای صنعتی مناسب برای گلخانه ها و مرغداری ها ، سالن های کارگاهی و سالن های پرورش قارچ میباشد. سابقه بلند مدت این کارخانه در زمینه تولید هیترهای گرمایشی یکی از دلایل کیفیت محصولات تولیدی EIG میباشد.

انتخاب به عنوان واحد نمونه صنعتی

گروه صنعتی اسکندری در طی مراسمی با شکوه موفق به دریافت نشان واحد نمونه صنعتی شمالغرب کشور شده است، این نشان به صورت منطقه ای به تولید کنندگانی داده میشود که در تولید محصولات خود خلاقیت و نوآوری هایی داشته اند که گروه صنعتی اسکندری یکی از این کارخانجات فعال بوده است. در همایش برگزار شده مدیریت این کارخانه مفتخر به دریافت لوح تقدیر استاندار محترم استان آذربایجان غربی شده است.